امکانات

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 225
بازدید هفته : 625
بازدید ماه : 614
بازدید کل : 29295
تعداد مطالب : 89
تعداد نظرات : 94
تعداد آنلاین : 1

چت روم

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جست و جوی گوگل

مترجم سایت

اس ام اس های عاشقانه 4

این هم سری چهارم اس ام اس های عاشقامه برای شما:

1. تا تو نگاه می کنی ، کار من آه کردن است ، ای به فدای چشم تو ، این چه نگاه کردن است ؟

2.گویند که مردمان غم دیوانه می خورند ، دیوانه هم شدیم و غم ما کسی نخورد .

3.کیست کز گردش چشم تو به جایی نرسید ؟  ای شوخ ، مرا هم به نگاهی دریاب .

4.زندگی آنقدر ابدی نیست که هر روز بتوان مهربانی را به فردا انداخت .

5.من اگر دفتر نفرین شده ی اندوهم ، اگر از نسل گلی هرزه به روی کوهم ، اگر از کل جهان وارث یک احساسم ، تو همان آدمک چوبی پیمان شکنی که فقط لایق آتش زدنی .

6.مثل پرستوی سراسیمه ی عشق ، پشت دیوار دلم از همه محبوب تری .

7.کاش یادت نرود روی این نقطه ی پر رنگ بزرگ ، بین ناباوری آدم ها ، یک نفر 8.میخواهد که به یادت باشد ، نکند کنج هیاهو بروم از یادت .

9.عکسی از صورت ماهت توی قاب آسمونه ، که نمیذاره دل من غافل از یاد تو بمونه.

10.ایمان داشته باش که کمترین مهربانی از ضعیف ترین حافظه ها پاک نمی شود ، پس چگونه فراموش خواهی شد تو که پیشه ات مهربانی است ؟

11.به خاطر خاطره هایت ، خاطرت در خاطرم خاطره انگیزترین خاطره هاست .

12.همه ذرات جهان پیوسته با دوست ، همه اندیشه ام اندیشه ی اوست ، نمیبینم به غیر از دوست اینجا ، خدایا این منم یا اوست اینجا .

13.غروب فرصت خوبی برای دیدن بود ، دریغ چشم تو از این کرانه ها سیر بود .

14.بی تو ای شوق غزل آلوده ی شب های من ، لحظه ای حتی دلم با من هم آوایی ، آنقدر خوبی که در چشمان تو گم می شوم ، کاش چشمان تو هم اینقدر زیبایی نداشت .

15.تویی شیرین و من فرهاد ، در کوی وفا آخر ، بر آرد تیشه ی جورت دمار از جان شیرینم .

16.خواهم که سری باشم ، تو تاج سرم باشی ، تا خاک رهی باشم ، تو رهگذرم باشی .

17.گر طبیبانه بیایی بر سر بالینم ، به دو عالم ندهم لذت بیماری را .

18.بعضیا میگن دنیا ارزش نداره ، مگه میشه دنیایی که تو رو داره بی ارزش باشه !

19.از قلبم پرسیدم عزیزت کیه ؟ گفت اس ام اس بزن ببین کجا میره !

20.مثل باران چشمهایت دیدنی است ، شهر خاموش نگاهت دیدنی است ، زندگانی معنی لبخند توست ، خنده هایت بی نهایت دیدنی است .

21.سلام خوبی ؟ یه سوال داشتم ، تو دل منو ندیدی ؟ آخه از وقتی اومد دنبال تو دیگه بر نگشت !

22.از بس که نفس به یاد عشق تو زدم ، یاد تو به جای نفسم می آید .

23.من از چشمان خود آموختم رسم محبت را ، که هر عضوی به درد آید ، به جایش دیده میگرید .

24.به میهمانی تو آمدم در خلوت ترین شب دنیا ، آنگاه که برایم آمیزه ای از مهر و محبت بودی ، آمدم تا با تو بمانم ، تا آخر دنیا ، تا زمانی که شعرها هستند و من وجود دارم .

25.نازنینا امروز صدایت با صدایم ساز نیست ، یا که من بسیار مستم یا که سازت ساز نیست ، نازنینا امروز مخالف مینوازد تار تو ، یا که من مست و خرابم یا که تارت تار نیست .

26.خوب است و قشنگ اینکه دلگیر شویم ، در دام دل شکسته زنجیر شویم ، ای عشق همیشه از خدا میخواهم ، که کنار من باشی به پای هم پیر شویم .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط Ramtin در 21 آبان 1389برچسب:اس ام اس عاشقانه,lovely sms, | لینک ثابت مطلب

پروفایل

عاشق باش و مپرس که عشق چیست،عشق همیشه و در همه جا در درون توست!
توضیحات
یاد بگیریم زندگی کنیم
مدیر وبلاگ
Ramtin
نویسندگان
لینک دوستان
اس ام اس رفاقتی
اس ام اس دوست داشتن
L...Story
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک با Me ابتدا ما را با عنوان Life Is Love و آدرس life.love.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد پیشاپیش ممنون.